Vi firar inte jul



Av den anledningen så hade min lilla fru överaskat mig med presenter när jag kom hem från jobbet idag ist. JAg blev ungefär lika glad som arg eftersom jag hedrar den överenskomelse vi hade som gjorde gällande att vi just inte firar jul. Så nu är jag i underläge i det här med presenter, oklart hur jag skall gå till väga för att lösa det.

Nu är min helvetesvecka klar på jobbet, dom sista timmarna var som att få pungen mortlad men till sist så slog klockan 2100. Min vackra fru har packat och städat så allt jag behöver göra är att gå runt och vara snygg, och jag gör det så bra. I morgonbitti har vi en grötfrukost med Umeåpersonalen och efter det så drar vi mot Karlstad. Vi kommer av denna anledning inta att kunna blogga så frenetiskt under den kommande veckan så ni får också ledigt ett tag. Men om det kommer en dator i vår väg då kommer vi nog att blogga skiten ur den.

God Jul på er era kvasireligiösa hedningar/Patrik  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0