THE Tröttness

Jag kan vara den tröttaste ever. JAg somande i går klockan 2200 och gick upp kl 0800 i morse, sen när frun åkte till jobbet klockan 0900 så somnade jag i soffan och gick upp kl 1330. Men jag är fortfarande trött?? Det är något jag saknar, alltså ett närningsämne eller så, alternativt så är det den norrlänska vintern som har fått tag i mig. Något fel är det ju iaf.

Skit samma, idag måste jag hitta ett jobb för jag börjar få panik över det här och barnets ankomst kommer allt närmre och för att undvika att det ska få växa upp i en husvagn i motsvarande område som gamla Hamarbyhamnen så är det fan till att man hittar något som betalar sig. Det är ju något oklart hur länge jag får jobba där jag jobbar nu och att få en heltid eller ens en 30 timmars tjänst där verkar ju mer svårt än lätt. Det märks tydligt att det har hänt något på jobbsökarområdet. lågkonjektur eller Jul, något fel är det för ingen jävel verkar anställa nu/Patrik

Kommentarer
Postat av: P´s lillasyster

de finns tydligen jättemånga jobb i sthlm....

; )

2008-12-16 @ 21:57:24
Postat av: Patrik

Ge mig ett så ska jag fundera på det.

2008-12-16 @ 22:07:15
URL: http://lyckliagparet.blogg.se/
Postat av: p´s lillasyster

jaa jag skulle om jag kunde, mig vill dom tydligen inte ha, jag e ju både kvinna OCH gravid!!!!

2008-12-19 @ 14:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0