STåKHOLM

Då är vi åter från hufudstaden. Här råder lugnet och kylan, hade en fin tur på vägen hem med 0 nererbörd och månsken, gött. Anna övade på sin Stockholmska när hon satt i bilkö på Kymlingelänken samt blev utmanand av en herre från en icke skidåkande nation på rödljusralley. Eftersom han hade en Nissan micra så vann vi. Vad värre för mig var att jag inte förstod min fru eftersom hon envisades med att hitta på egna förkortningar på saker och ting i storstan som hon trodde var gångbara.

Vi sov på Ekerö där vi övades i barnskötsel, tycker att vi gjorde en finfint jobb. Det spelades även lite trummor och gitarr. Vi hann utöver bröllopet med att besöka 3 syskon till mig samt en kompis. Utöver det han vi reklamera ett par byxor i Vällingby centrum samt fika I Kista. Vi var grymt effektiva på Stockholmsmaner mao/Patrik 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0