Skotta snö

Eftersom det har snöat typ hela natten här så behövs det skottas. Om man då tittar på den lilla lappen som föreningen har gått ut med här så står det vecka 50 skottar 5A. Nu är det bara ett problem, vi bor i 5 A. Jag har ingen snöskottningspade (eller vad det heter) så detta kan omöjligt bli mitt fel.

VI ska (innan jag börjar jobba kl 1200) åka med lilla frun till tandläkaren eftersom min fru tycker om att gynna denns golfresor. Därefter skall vi till mödravården för att lyssna på hjärtljud!! och inte vilka som helst utan vår bebis hjärtljud!!! Detta är som min julklapp../Patrik

Kommentarer
Postat av: P´s Lillasyster

Ni kommer höra "svischet" ifrån navelsträngen oxå!

2008-12-12 @ 09:35:38
Postat av: Patrik

?? Eh...NEJ, du är lurad. Vi hörde däremot sparkar och hjärtljud..

2008-12-12 @ 20:24:37
URL: http://lyckliagparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0