Skotta snö. Part two.

Vänta nu...
Var det någon som på fullaste allvar trodde att Patrik skottat??
Nä nä. För en halvtimme sedan fick jag (på min lediga eftermiddag) besök av hurtfriska grannen minsann, som sammanbitet leende frågade om jag visste att det var vi på 5A som hade skottning den här veckan?
-Jajjemän, det visste hon minsann och hon skulle ta itu med det direkt eftersom hon förstod på grannens min att nu jämarns var det dags att SKOTTA FÖRIHElVETE!!!

Jag har således spenderat närmsta halvtimmen i snömoset från helvetet.

Under tiden jag slet med världes största och tyngsta snöskovel tänkte jag lite på barnet i min mage. Vi fick höra hjärtljud och sparkar från den idag så ja, den lever. Och den lät väääääldigt söt.

Jag har en tendens att överdriva saker och ting när jag blir tillräckligt uppretad så nu har jag skottat sönder hela vår uteplats, halva parkeringen och det fina trädgårdslandet. In your face fascistgranne!

//Anna

Kommentarer
Postat av: Tina

Nu får inte Patrik pannkakor på ett tag hoppas jag.

2008-12-12 @ 19:06:10
Postat av: Anna

Där fick han, grannen alltså ;-P

2008-12-12 @ 19:21:25
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Anna

Han får inga pannkakor och dessutom har jag nu julpyntat som hämnd!

2008-12-12 @ 20:01:00
URL: http://lyckliagparet.blogg.se/
Postat av: Daniel. Ran

Inga pannkakor och syltrygg!!! Illa!!!

2008-12-12 @ 23:39:00
Postat av: Anna

Sedär då. Smygbloggläsare minsann? ;) Och jag fick just förklarat begreppet syltrygg även.

2008-12-13 @ 00:01:27
URL: http://lyckliagparet.blogg.se/
Postat av: Stefan

Skit i att skotta och fråga Jocke om några punija-sticks (om det stavas så). Sätt ut på lämpligt ställe, exempelvis i närheten av fascistgrannes brevlåda.

2008-12-14 @ 11:54:18
Postat av: Lt J

Jag kan nog fixa fram lite "area denial system". Troligtvis riktig lowtech. Men vafan det funkar det också.

2008-12-15 @ 06:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0