Rubrik till texen här under serru

Alltså, jag är för bra. Nui har jag sålt mest i dag igen och inte lite mer än de andra utan så där sjukt mycket mer. I runda slängar 75-80% mer än de andra i min butik. Jag vet detta tack vare en underbar liten statestikfunktion som min kära fru har visat mig på kassan. Nu har mitt enorma försprång gentemot de andra inget att göra med att jag springer till kassan så fort jag ser en kund närma sig, inte heller beror det på att dom andra ser vad som behövs fyllas upp mer än vad mitt otränade öga gör och därför sysslar med sånt. Det är helt enkelt för att jag är bättre som jag alltid vinner, för det är en tävling, dom vet bara inte om det.

Jag skojade lite med ett rullstolsbundet par som kom in i butiken idag. Dom rullade runt ett tag och kollade hur våra varor ser ut underifrån kan man anta. Sen kom dom till kassan och där stod som vanligt jag. Jag visste ju om att dom var där men jag skojade lite med dom och tittade bara rakt fram och låtsades inte se dom. Dom harklade sig och smällde demonstrativt upp varorna på disken för att påvisa deras närvaro. Men jag var som Ferdinan på julafton, KO-lugn och nynnade på en glad melodi samtidigt som jag tittade rakt fram. Det slutade med att dom vart riktigt upprörda och min kollega kom till undsättning och uräktade mitt beteende för dem. Jag fnissade lite åt kollegan och sa - du måste väl ändå prata med deras skötare om du vill få något sagt till dom. Detta gjorde tydligen inte saken bättre, jag önskade dom en God hjul och gick visslande därifrån, kvar stod kollegan/Patrik

 

Kommentarer
Postat av: Fysfenomenet från Hooden

Gränsen är nådd, men inte överskriden.

2008-12-21 @ 21:48:35
Postat av: Anna

Såå himmla typiskt dig.....

2008-12-21 @ 22:01:06
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Daniel R

Hahahahahaha!!! Humor!

2008-12-22 @ 20:01:15
Postat av: Daniel.R

Hahahaha!!! Humor!

2008-12-22 @ 20:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0