on our own...

Jaaaa. det var det här med vägarna igen då. Jag slapp ju turen till Luleå över dan igår. I utbyte fick jag en galen dag i Umeå som resulterade i en trötthet utan synonymer. Så maken får den äran att ratta de första milen (kanske 26-27 milen). Så länge jag slipper köra i hotet från söder (även kallat Stocklaholma) så är jag nöjd.

Nu ska jag se till att packa (lite bättre än förra helgen då jag fick länsa min ömma moders garderob och plånbok för att överhuvudtaget kunna se presentabel ut) och plocka ur en diskmaskin. Sen bär det väl av antar jag. Utan cigg och utan godis och utan snus. Det är riktigt tråkigt att vara gravid när man ska åka på långresor...

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0