Nu är vintern här



Nu har det kommit en del snö här på Tomtebo. Jag tycker att det är rätt fint, få se hur fint jag tycker det är på fredag när vi beger oss ut på vägarna igen. Kommer antagligen att förbanna dessa breddgrader igen då, det brukar bli så då.

Idag jobbar jag mellan 15-19, förstår inte hur jag skall orka. har sökte ett vaktjobb här uppe nu och får jag det så blir det ju iaf heltid. Annars vet jag inte hur det ser ut i butiken från januari, det får vi se då helt enkelt. Har fått en del avslag via mail de två sista veckorna. Nu har jag fått svar på ungefär hälften av mina ansökningar, ska göra om mitt CV de närmasta dagarna och då lägga till det där med butiken. Ser kanske lite bättre ut än bara massa vaktjobb, folk har tydligen fördommar?/Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0