new år

Vi har verkligen gjort det mesta av vår stockholmstid. I förrgår var vi runt på stan och tittade på den lokala kulturen, detta stärkte oss i vår uppfattning om att inte flytta hit i första taget. Däremot har vi hängt med x- antal kompisar, och för första gången i historien så har inte min flickvän fått avsmak för mina vänner. Sen om det beror på Anna eller kompisarna har jag ingen aning om. Jag har tydligen riktigt trevliga vänner?? trodde man fick dom vänner man förtjänade. I går var vi bjudna på korv och ost hos min danska vän. Vi fick även träffa två andra kompisar där, vi kekade och snackade om plugget och pop. Mycket trivsamt.

I dag skulle vi ha åkt hem till en av mina kompisar för trerätters samt alkohol, men hans sambo hade den dåliga smaken att gå och bli smittad med den fruktansvärda (ingen ironi) kräksjukan så det blev inställt. Så n u är vi två trevliga unga vackra människor som inte har något att göra på nyår. Egentligen skiter vi nog lite i det men det skulle vara trevligt men lite umgänge kanske. Vi har ju trots allt sprit.

Nu stundar en tur till Vaxholm kanske, får se hur vi känner oss/Patrik

Kommentarer
Postat av: Anna

Gott Nytt på ER !!!

2008-12-31 @ 17:23:00
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Tina

Gott Nytt år på er från oss i skogen.

2008-12-31 @ 21:56:43
Postat av: Anonym

Vår kompis sambo som vi skulle äta trerätters och dricka alkohol med hade också den dåliga smaken att få vinterkräksjuka igår... Ganska ovänligt.

2009-01-01 @ 13:31:08
Postat av: Jamilla

Hmm, är ju lite otrevligt att skicka anonyma kommentarer kanske. Så jag ska väl erkänna - den förra kommentaren var från mig. :)

2009-01-01 @ 13:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0