Mittåt, ironi = IRONI

Alltås,censuren har ögnat igenom tidigare inlägge med namnet  "Rubrik till texten under" och kommit fram till att det var för roligt. Så nu måste jag dementera det inlägget och göra någon form av avbön. Jag är alltså inte Satan och jag har inget emot handikappade. Inlägget var en skapelse av min sjuka (roliga) hjärna, sanningshalten i det sträckte sig till att det var ett rullstolsbundet par inne i butiken.

Det som suger mest är att jag nu måste berätta att det var ett humoristiskt inslag, detta gör att det tappar nästan all sin rolighet. Men jag förstår att vi (lyckligaparet) är för en del ett tacksamt mål då vi åtminstonde ger sken av att ha ett liv och att detta stör vissa väl valda individer som gärna misstolkar och övertolkar och sen springer som missgynnade småflickor med skvaller och egna tolkningar utan att egentligen ha torrt på fötterna. Jag vet och förstår att det är så, jag tycker bara inte om att jag måste anpassa mig efter fegskitar som inte vågar gå till oss med sitt skitsnack/Patrik

PS: Detta var INTE ironi. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Folk som inte fattar ironi kan gå och gömma sig under en sten.



Och angående 6månadersdagen, så är enda anledningen till att jag kommer ihåg det att vi båda fyllde år den dagen vi träffades. Så det är lätt att komma ihåg. Plus att sambon påminde mig om det, annars hade jag totalt glömt bort...

2008-12-21 @ 22:21:10
Postat av: Patrik

Ah, det gäller alltså att ha sina memonics...om jag nu stavade det rätt.

2008-12-21 @ 22:50:46
URL: http://www.lyckligaparet.blogg.se.
Postat av: Anna

Man blir förbluffande förbryllad över hur många människor som borde gömma sig, alternativt bo, under stenar.

2008-12-21 @ 23:46:15
URL: http://www.lyckligaparet.blogg.se.
Postat av: Anna

Antar att det är jag som borde gå och gömma mig under en sten....

MEN, IRONI är inte alltid så lät att uppfatta med det skrivna ordet.

Fast jag borde ju faktiskt lärt mig att ni är Ironiska på den här bloggen till 97%.

2008-12-22 @ 10:05:08
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

Nää syster det är inte du som skall ta åt dig vilket jag sa åt dig i går när vi chattade. Detta gäller några andra.

2008-12-22 @ 10:37:05
URL: http://www.lyckligaparet.blogg.se.
Postat av: Anki

Tack, för att det finns fler människor än jag själv här ute i sajbörspejs som förstår att det är roligt att roa sig på andras bekostnad, på skoj! Länge leve ironin!

2008-12-22 @ 20:23:11
URL: http://minipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0