jul STRESS

Då är vi på plats i storstaden då. Resan hit såg ut som följer: lämnar Karlstad, tankar i Arboga, pannkakor i Tumbo hos mor, kissar i humelsta, hämtar upp storasyster i vällingby, äter chokladtårta på ekerö, pizza i Spånga med fisfenomenet + flickvän, en retrotur till Oslogatan 27 för vidare transport till Törnskogen. Som ni ser så var det en näringsrik dag med mycket biltid. Nu har min fru övat i barnnattning efter en listig kupp av mig, det vart en bok om sjukhus.

Vidare har vi lekt bajsleken med Robin samt blivit biten av lillhunden. I morgon skall vi försöka ta oss till dom södra förorterna där MER fika väntar. Fick en tveksam blick full av tvivel då vi yttrade att vi starkt funderade på att gå på museum under morgondagen. Det där med ironin kan ibland påverka vår trovärdighet? /PAtrik

Kommentarer
Postat av: Anna

Men.....

Skulle inte Jess ta hand om den där barn-biten?

Eller lyckades hon slingra sig?

;-P

2008-12-26 @ 21:05:30
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Stefan

Jag har arbetat med Big P i ett par år. Jag har krockat med hans "dofter" sen typ -90. JAG är inget fisfenomen, utan endast en frisk fläkt i jämförelse.

God natt.

2008-12-27 @ 00:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0