I´m back.

Patrik är väldigt glad över att jag är tillbaks. Jag kan förstå det. Jag är nämligen också väldigt glad över att jag är tillbaks.

Jag frågade idag om han också skulle få personalkort även om han bara är vistidsanställd. Inte för att det spelar någon roll eftersom vi redan har ett i familjen men av nyfikenhet undrade jag ändå. Det trodde han inte fast han svarade att om han hade fått ett så kunde han ta med sig sina vänner ut på stan och handla och ge dom rabatter. Så köper han deras vänskap.

I detta påstående finnes tre stora fel.

1: Han har inga vänner att ta med på stan.
2: Han har inga pengar att ens handla på rabatter för.
3: Han får inte gå någonstans utan min tillåtelse.

OBS!!!!
Varningvarningvarningvarningvarningvarning!!!!

Människor som överhuvudtaget INTE förstår ironi eller sarkasm och heller ALDRIG kommer att förstå det:
DETTA INLÄGG ÄR HELT OCH FULLT PÅ SKÄMT! BARA SÅ NI VET!
Vidare ombedes ni vänligen men bestämt sluta läsa denna blogg o m g.

Tack för ordet.
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0