HJÄLP TACK!

Eftersom jag nu har bestämt mig för att vara sjuk så tänkte jag passa på att fixa iordning mitt CV eftersom denna har fått sig en uppdatering. Nu är det ju bara så att den fick ju spelet när jag uppdaterade den och gjorde något magiskt WORD - mellanrum där jag tidigare hade haft en sidbrytning. Nu får jag inte ihop texten och det ser ut som en apa har skrivit den. Så vill jag givetvis inte skicka ut den och nu sitter jag alltså i smeten.

Jag har haft 3 personer med datorvana M/större som har tittat på den. Den ena sa - klipp över allt till ett tomt dokument och fixa till allt där. Den andra sa, - fyll ut texten ovan gapet så blir det nog bra. Den tredje sa, - Det där är något excell dokument så det får du klara själv. Nu är det så att ingen av dessa tre kunde flytta texten 4 rader uppåt vilket min önskan var, så nu undrar jag - finns det någon därute som kan lösa denna till synes omöjliga uppgift?? (vill påminna om att det i år är 39 år sen vi landade på månen).   - HÖR GÄRNA AV ER OM NI TROR ER KUNNA -

Nu är det faktiskt så att jag har en del jobb jag KAN söka så skulle det här gå att lösa så skulle den som fixar det här få halva min lön för resten av våra liv. Detta löfte är lika sant som att allt som står i Aftonbladet är sant och att Mia Törnblad är klok/Patrik 

Kommentarer
Postat av: Oskar

testa att gå in under fliken format o sen stycke, kolla under "avstånd", där kan det finnas massa skumma grejjer, sätt den bara till 0

2008-12-09 @ 21:57:59
Postat av: Oskar

testa att gå in under fliken format o sen stycke, kolla under "avstånd", där kan det finnas massa skumma grejjer, sätt allt som går att ändra där till 0

2008-12-09 @ 21:59:21
Postat av: Patrik

Oki will try!!!

2008-12-09 @ 22:50:32
URL: http://lyckliagparet.blogg.se/
Postat av: Patrik

det sket sig....

2008-12-09 @ 23:08:49
URL: http://lyckliagparet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har fixat ditt CV... men med OpenOffice... Kolla din gmail.



/Bror

2008-12-10 @ 07:51:58
Postat av: Patrik

SUVERÄNT. thanks, tar det som en julklapp:-P

2008-12-10 @ 09:50:12
URL: http://lyckliagparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0