FÖR Lotta

Eftersom jag egentligen inte sysslar med sånt här så hooppas jag att Lotta känner sig hedrad. Min julklapp till dig kan man säga/Patrik

Färg
: Blå eller om man frågar min fru så är det Turquisse.
Årstid: VÅR, typ Maj.
Veckodag: Någon bra sådan gärna då man har pengar.
Högtid: Kristi fladder, för då är det tidig sommar och man behöver inte fira den på något sätt.
Bok: En med ljud.
Författare: Kanske kommer att bli.
Film: FMJ
Animerad film: Är inte helt uppdaterad på det här så jag säger Ice Age.
Tv serie: Cops! eller föresten Family guy så klart.
Låt: Massor men är humörsbetonat, gärna när vi åker bil å tant Anna sjunger.
Artist: Johnny, men han är ju död
Skådespelare: Nää faktiskt inte...ingen sådär. 
Djur: Hund då da.
Resmål: USA. USA.USA
Stad i sverige: Måste väl bli Karlstad då så jag känner mig välkommen.
Transportmedel:BIL, jag kör.
Sport att utöva: Anfallsstrid.
Sport att titta på: UFC om jag verkligen nu MÅSTE titta på någon.
Maträtt: Pannkaka det bara är så.
Dessert: Se ovan.
Krydda:  Basilika.
Dryck utan alkohol: Varför?. eh..men julmust är väldans gott. 
Dryck med alkohol: Xider
Frukt: Banan och eller päron.
Grönsak: Asså, kan inte säga att jag har en favoritgrönsak. Tänk vad ledsna dom andra kommer att bli då.
Blomma: Jesper.
Plats i hemmet: På frun.
Tidning: Situation Stockholm...hahahahaha bara skoja..
Kvällstidning:  Internet
Klädstil: Snygg som fan.
Klädesplagg: Min skinnjacka
Ljud: hehe, eh..kan jag inte berätta här.
Godis: Fikabröd.
Pryl: Säkert någon form av pistol.
Hus eller lägenhet: Hus inbillar jag mig eftersom jag är ett betongbarn.
Skor: Kanske mina vita spetsiga.
Drink: Någon tre kompnentsdrink. Välj själv, jag dricker.

Sen skulle man lägga till en egen sak, mitt bidrag till världen blir.

Tjejnamn:

       Do i't now, och eftersom min bloggsfär är liten så kräver jag att Syrran och Lilla Anna samt Jamilla gör det här.

Kommentarer
Postat av: Anna

Aa, men tack då.

Ljud förresten, sen NÄR blev du finkänslig, stora brakare ska det stå där...

2008-12-16 @ 17:26:01
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Tväråna

Ha ha ha!! Lyckan är gjord! Jag gissade att du skulle totaldissa det här, men att du eftersom du har svårt trist ibland utan jobb, skulle göra det i alla fall! Har jag rätt eller har jag rätt? :-P Man tackar i alla fall, och väntar er i K-town!

2008-12-16 @ 19:01:05
URL: http://tvaeraana.blogg.se/
Postat av: Anonym

Patrik, vad är ett betongbarn? Är det ett barn av betong?

2008-12-16 @ 21:31:04
Postat av: Patrik

JA du vilsna, ett barn av betong(en).

2008-12-16 @ 22:06:21
URL: http://lyckliagparet.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är rätt säker på att vårat är gjort av acryl...

2008-12-16 @ 22:32:08
URL: http://lyckliagparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0