Det där med snöskottningen

Nu har jag kommit hem från jobbet, det var mödosamt och jag fick som vanligt le och försöka se glad ut i 7 timmar! Min fru hade tydligen skottat halva Tomtebo, det här vart lite lustigt då en traktor med större skopa än Anna har kört ett varv här och fått bort det mesta. Men fint var det säkert, innan. Och på gården så är det fint som fan, eller jag tror det, eftersom snön envisas med att vräka ner för andra dagen i rad nu så kommer jag att tvingas ut i morgonbitti och fysa!!! Usch så vänsterliberalt.

Vi hörde idag vår bebis för första gången, han/hon hade givetvis dom finaste hjärtljud men kan tänka sig och den gjorde enligt vår barnmorska sparkar. Det lät svoorschhh om dom. Jag tänkte - jojo nijnagenenen är med, stolt som man var så fånlog jag mest, Anna med men det kommer hon aldrig att erkänna. Vi kanske tycker att det är ganska häftigt/Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0