Denna text är inte lämplig för barn




Alltså, hur i H-vete är W word skapt?? Efter att ha uppdaterat mitt CV så var det bara justeringen kvar, att flytta upp några textrader. Detta gick då alltså inte, inte ens min fru lyckades, inte ens efter telesupport av min rödhårige vän som har jobbat åt microsoft förstod problemet. Det slutade med att jag ringde en nära släkting som har jobbat med datorer hela livet och att jag fick maila över dokumentet till honom. Han kom några steg närmre en lösning men inte ända fram. Så nu är mina alternativ som följer. Antingen så skiter jag i det här med jobb eller så fyller jag ut den befintliga CV'n med tre rader så rubrikerna hamnar rätt.

Så här ska det ju givetvis inte vara, ergo micromjuk är och förblir en förkastlig organisation som inte förtjänar annat än avförring.

Nu ska jag till jobbet, idag blir jag galet rik, ska jobba 11-19!!  nästan som en riktig arbetare. Min glada fru skall vara på min butik och bygga och bestämma idag, så nu måste jag vara duktig annars synar hon mig/Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0