Cravings !!



Min fru hade när jag kom hem från mina hårda 4 timmar på jobbet lagat en god måltid bestående av någon form av Kyckling Tika Masala. Väldigt gott, hon tog själv 2 tuggor och sa - äckligt. Sen gick hon in på efterätten, som idag var all dajm man kan få för 40 kr på ICA Maxi. Det blir förövrigt 11 st och en Break, man måste ju variera sig sa jag till kassörskan och log stort. Nu är det kaffe och jobbsök medans frun drömmer sig bort i soffan/ Patrik

PS: Hon är eventuellt den bästaste frun i världen, för att när jag gnäller om att jag är tjock så säger hon inte bara motsatsen, utan hon får mig att verkligen tro på det hon säger. I löve hon för det.

Kommentarer
Postat av: Tina

En riktig Skiper meny med tanke på att du börjar bli tjock. På jobbet fick (inte muta) vi en stor fruktkorg med godis å gissa om sockerkicken sitter kvar ännu

2008-12-17 @ 21:00:54
Postat av: Anna

Sär..... vadå??

2008-12-17 @ 21:06:39
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

Jag är inte tjock, bara omfångsrik!!!! Och den där mutan kommer givetvis att JO anmälas.

2008-12-17 @ 21:07:24
URL: http://www.lyckliagparet.blogg.se.
Postat av: P´s lillasyster

vad skönt att det är du som e kärringen i erat förhållande!

2008-12-18 @ 11:00:05
Postat av: Tina

JO fick nog en större godiskorg än oss.

2008-12-18 @ 22:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0