Besviken

Nu har jag sett "Mamma Mia". En chickflick sådär mitt på dagen eftersom jag är sjuk och eländig och Patrik ändå inte ville se den. Det har gett följande resultat:

-Jag tycker inte speciellt mycket om musikaler längre.
-Jag gillar inte ABBA-låtar riktigt så mycket som förut.
-Jag tycker att Meryl är en sämre skådis än innan.

Ibland blir jag galen! Jag tror verkligen ibland att jag inte tycker om vissa saker bara för att. Bara för att alla andra tycker att de är bra. "Mamma Mia" är en hyllad musikal (jag ska tillägga att jag aldrig sett musikaluppsättningen) och jätteomtyckt över hela västvärlden. De av mina vänner som sett filmen anser att den är hur mysig och meddragande som helst och fantastisk om man gillar musik, musikaler och ABBA. Det trodde jag att ajg gjorde. Men uppenbarligen skulle det mer till.

Nåväl, jag har även hyrt chickflick nr 2 : "Sex and the city-the movie" så än är det inte kört.

Kommentarer
Postat av: p´s lillasyster

ojoj nu kommer du att få våran storasyster på dig för de där åsikterna ; )

(jag va inte heller imponerad)

2008-12-19 @ 14:16:31
Postat av: Anna

Äh, fasen. Jag börjar känna mig hemma med att man ändå aldrig kommer att undkomma att trampa någon av er fyra på tårna. ;P Gläds åt att Patrik får ta de tyngsta klumpfötterna iaf.

2008-12-19 @ 14:29:15
URL: http://www.lyckliagparet.blogg.se.
Postat av: Anna

Hur i hel..te kan man INTE tycka om Mamma Mia Grrr Morr*

Näe, skoja bara ;-)

Jag älskar den, däremot blev jag grymt besviken på SATC, en riktigt rolig scen sen bla bla, men smaken är ju som baken, delad..

Krya på dig

2008-12-19 @ 17:41:07
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar till din fråga om hur det var intressant, det står ju att du typ bor i Örebro??????

2008-12-19 @ 17:44:19
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Anna

Nääää, tok heller. Företagstelefon. Adressen är utställd på kontoret i Örebro. Så enkelt var det. Eftersom jag inte haft ett privatliv innan så har jag inte haft ett behov av en privattelefon heller;P

2008-12-19 @ 18:45:16
URL: http://www.lyckliagparet.blogg.se.
Postat av: p`s lillasyster

de e det vi syskon gör...snackar skit om varann...eller....faan...

2008-12-19 @ 22:24:51
Postat av: Anna

Men va skönt, att det med Örebro blev utrett. Jag började ju nästan tro att brorsan bara låtsas att ni bor ihop, att du egentligen bodde i Örebro och att bror satte sig i Umeå för då vet han att vi inte svänger förbi, liksom ;-P

2008-12-20 @ 09:09:41
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0