Back to school

Kom idag på den strålande iden att jag kanske borde plugga data. Sagt och gjort, ringer Komvux här i morgonn har hittat vad jag öker i kursväg så man kan få på papper att man är en novis på det här. Har tänkt att köra det parallelt med ett eventuellt jobb så det är inte frågan om att hoppa på CSN och tigga mer pengar, inte än iaf.

Har haft en toppenhelg bortsett att man var tvungen att jobba 4 timmar idag. men det gick ju över när man kom hem och funderade över OB'n. Nu ska jag ta hand om lilla frun som skriker efter socker och kärlek/Patrik

Kommentarer
Postat av: Tina

Någon sa någon gång att det inte var bra att ha pluggat förmycket.

2008-12-14 @ 22:10:04
Postat av: Patrik

Det kan ha vart jag, men ett datakörkort kan knappats göra från eller till.

2008-12-14 @ 22:28:17
URL: http://lyckliagparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0