Är det så??

Är det så här det ska bli nu? Jag slutade vid 1700 och då ringde jag lilla frun som sitter i bilen på väg hem från Sundsvall. Jag ringde mest för att kolla om bilen hade strulat mer (kopplingen håller på att gå) samt för att veta när maten ska vara klar. Då får jag ist en väderleksrapport som gör gällande att hon endast kan ta sig fram med nöd och näppe och då i 60 knyck. Detta pga halkan från helvetet kombinerat med kraftigt snöfall, hon såg under dom 7 minuterna som vi samtalade två nyavåkta fordon varav en av dom var ett utryckningsfordon. Tillråga på allt var hon galet kissnödig och de var 6 mil till Ö-vik.

Är det så här det skall vara? JAg DÖR ju av oro, känner mig som en blivande pappa 9 månader efter en swingersfest. (INGA paraleller till vårt blivande barn givetvis). Sen blir det ju inte bättre av att BMW n lider av för låg bensininnehåll samt att jag har en kronsikt svältfödd plånbok, så alla eventuella räddningsaktioner lär inledas med en snabbtankning där jag glömmer att betala.........åter igen, ska det var på det här viset (Sverker- röst)/Patrik 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas hon har hands free så att du inte stör när hon måste koncentrera sig på vägen....

Annars ang. oro, när den lilla e kläckt så har du hela livet fyllt med massor av oro ;-P

Uppmuntrande, va?

2008-12-02 @ 18:55:24
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är lugnt. Jag tänker koppla in hands free på den lille. Då är man lugn. Det var så du tänkte va?? ;)

2008-12-02 @ 20:18:51
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0