Parmiddag!!!?



Hur fan tänkte vi då? Alltså det här kan vi omöjligt lastas för, vi ringde och bad om en fika hos Söndagsmannen och vi hamnade på en middag. Träsket som numera tycks husera hos Söndagsmannen ringde snabbt åter och sa att det blir grillat istället. Eftersom vi nu mera vet vad det kostar att köpa middag (580 kr på ICA) så tackade vi raskt som illern ja till denna inbjudan, shit han måste vara tät tänkte vi båda i smyg. Hur som, trots att Umeåkvällen var kall så genomled vi grillningen till förmån för den välsmakande fläskfilen som tillagades.

Så här snygga var vi när Anna och jag med Träsket kom med glada tillrop till kocken för kvällen.

Efter middagen, som givetvis avslutades med 7 sorters te och 4 sortes stekta bollar så tog vi en liten sväng runt stan. Som Stockholmsjävel (som jag nu mera har accepterat att jag är) så tog det inte jättelänge innan jag började få ett hum om hur man hittar i den här "stan". Detta till Annas stora förtret då jag inte är långt ifrån att klå henne i Umeåorientering./Patrik

Kommentarer
Postat av: Anna

;-) Sen när blev du en stockholmsj...?

Du e ju lantis ju, och innert inne så e du faktiskt en norrlänning.

Hur jag tänkte, orkar jag inte dra nu.

Men...

2008-09-01 @ 07:21:15
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

Fast NEJ, jag är å förblir en Stockholmsjävel här, annars har jag ju ingen identitet.

2008-09-01 @ 08:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0