Fina vänner

Eftersom jag har gett upp mitt liv något hastigt så blir det en del förklaringar när folk undrar vad och vart eller främst VEM man gör. Chattade nyss med en gammal klasskompis:

213 säger:

På något sätt så känns det ändå som att det var så här sagan skulle sluta: Patrik, som kämpat så hårt med att upprätthålla sin image för att få ligga, avslutar med att överge allt han tidigare stått för... för att få ligga...

Patrik... säger:

hahaha, fint. men alla fina sagor har hemska slut

213 säger:

Jag ska ha första tjing på filmrättigheterna!

213 säger:

Richard Gere ska spela dig!

Anna vart glad, hon trodde genast att hon skulle få ligga med Mr:Gere...Mmm, det kallas tvivel som Winnerbäck sa.


Kommentarer
Postat av: 213

Vadå "gammal"???

2008-08-31 @ 23:47:54
Postat av: 213

Jag vill även framhålla att valet av skådespelare (Richard Gere) till den kommande dramatiseringen beror INTE på de slående likheterna mellan Patrik och Richard, utan för att denna film förväntas passa väl in i Mr Geres ändlösa lista av fattiga, intelligensbefriade, substanslösa jävla skitfilmer som hopar sig på romantiskt drama-hyllan. Att Anna därmed uttalar önskemål om att få ligga med en av historiens sämsta tantfilmsskådisar bör (ska) inte tolkas som något annat än ett rejält orosmoment. Patrik, har du anledning att ifrågasätta din sambos smak?

Jag börjar här redan se hur manuset för uppföljaren till tidigare nämnda film utkristalliseras. Denna gång kommer dock Patrik att gestaltas av kulturstrategen Jean-Claude Van Damme, eftersom Richard Gere på ett mystiskt sätt omkommer i en gasexplosion i början av film nr 2... To be continued... /Magnus

2008-09-01 @ 00:04:16
Postat av: Patrik

Väntar med spänning, men att ifrågasätta henns smak vore väl som att skita mig själv i munnen, det var ju trots allt hon som raggade upp mig.

2008-09-01 @ 08:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0